miércoles, 4 de mayo de 2011

Enfermetats hereditaries???

La setmana pasada em van fer la revisio medica laboral al treball i la doctora doncs et fa la tipica pregunta. Enfermetats hereditaries?

A lo que jo vaig contestar -no ho se, soc adoptat i nomes se el 50%, perque el meu pare biologic no se sap ni qui es

I ella em va dir

-Per que tots els adoptats busqueu la familia biologica?

-Doncs per poder contestar la pregunta que m'ha fet voste per exemple

-pero ara ja no cal perque amb el teu adn podem saber-ho tot

-ah miri aixo no ho sabia, pero igualment tenim la curiositat natural i la necesitat de trobar les peces del puzle incomplert i com que estem

en el nostre dret busquem.

-Curiositat de que?

-Com seran, d'on ve la nostra sang, el perque de l'abandò, etc...

-Igualment trobo que no es necesari, no ho entenc

-Doncs a mi m'es igual qui ho entengui i qui no, estem en un estat democratic i tothom pot pensar i opinar lliurement. Nomes demano comprensio i respecte pels adoptats tant si busquen com si no busquen.

-Totalment d'acord- Va dir la doctora , i aqui es va acabar la xerradeta.

Realment em toca els nasos per no dir una altra cosa que hi haigi gent tant incomprensiva i poc sensibilitzada.

1 comentario:

  1. Anónimo10:20

    precisament per aixo vull trobar als meus germans, son trigenims, van neixer el 27 de novembre de 1978 a tarragona encara que les dates poden estar cambiades.

    m'agradaria que sabesin que no els vam abandonar i que cuan es trobin en algun lloc on els hi preguntin antecedents familiars puguin contestar.

    felicitats un bloc molt interesant

    et deixo el meu mail per si tens informació d'algun tipus: catmadesing@gmail.com

    ResponderEliminar